26. juuni 2017
Ainult tellijatele

Wall Streeti kartmatu tüdruk tegi Cannes Lionsil ajaloolise rekordi

Laupäeval lõppenud Cannes Lions 2017 festivali kõige ihaldusväärseima auhinna ehk Titanium Grand Prix võitis "Fearless Girl". Kokku viis "Fearless Girl" tänavu Cannes'ist koju 4 Grand Prix'd ja 18 lõvi, saavutades nii festivali ajaloos enim auhinnatud kampaania staatuse.

Investeerimisfirma State Street Global Advisors lõi agentuuri McCann New York abil kampaania "Fearless Girl" (tõlk. kartmatu tüdruk), et tutvustada eraldi fondi, mille kaudu sai teadlikult sugudevahelist võrdsust toetada ja investeerida ettevõtetesse, kus juhivatel positsioonidel on rohkem naisi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700