26. juuni 2017
Jaga lugu:

Wall Streeti kartmatu tüdruk tegi Cannes Lionsil ajaloolise rekordi

Laupäeval lõppenud Cannes Lions 2017 festivali kõige ihaldusväärseima auhinna ehk Titanium Grand Prix võitis "Fearless Girl". Kokku viis "Fearless Girl" tänavu Cannes'ist koju 4 Grand Prix'd ja 18 lõvi, saavutades nii festivali ajaloos enim auhinnatud kampaania staatuse.

Investeerimisfirma State Street Global Advisors lõi agentuuri McCann New York abil kampaania "Fearless Girl" (tõlk. kartmatu tüdruk), et tutvustada eraldi fondi, mille kaudu sai teadlikult sugudevahelist võrdsust toetada ja investeerida ettevõtetesse, kus juhivatel positsioonidel on rohkem naisi.

2017. aasta naistepäeva öösel püstitati Wall Streetile julge tüdruku kuju, mis seisab kartmatult vastamisi seal juba varem seisnud pullikujuga, sümboliseerimaks nende naiste vaprust, kes ärimaailmas läbi löövad. Kampaania saavutas 24 tunniga globaalse tuntuse.

Vaata kõiki Titanium kategooria võidutöid siit: Cannes Lions 2017

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com