• 23.06.17, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuur ei saa siga hästi lõhnama panna

Oma liigutavate jõulureklaamide poolest tuntud Briti kaubamaja John Lewise loovagentuuri adam&eveDDB poole pöördutakse tihti palvega: „Tehke meile ka John Lewist!“. Tunnetel mängiv reklaam ei ole aga kõigile. „You can’t perfume a pig,“ ütles agentuuri asutaja ja juht James Murphy täna Cannes Lionsil.
Agentuur ei saa siga hästi lõhnama panna
  • Foto: John Lewis
Täna toimus Cannes Lionsil IPA juhi Paul Brainsfair modereeritud vestlusring, kus osalesid John Lewise klienditeeninduse juht Craig Inglis ja adam&eveDDB poolt agentuuri juht James Murphy ning loovjuht Richard Brim.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele