• 23.06.17, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuur ei saa siga hästi lõhnama panna

Oma liigutavate jõulureklaamide poolest tuntud Briti kaubamaja John Lewise loovagentuuri adam&eveDDB poole pöördutakse tihti palvega: „Tehke meile ka John Lewist!“. Tunnetel mängiv reklaam ei ole aga kõigile. „You can’t perfume a pig,“ ütles agentuuri asutaja ja juht James Murphy täna Cannes Lionsil.
Agentuur ei saa siga hästi lõhnama panna
  • Foto: John Lewis
Täna toimus Cannes Lionsil IPA juhi Paul Brainsfair modereeritud vestlusring, kus osalesid John Lewise klienditeeninduse juht Craig Inglis ja adam&eveDDB poolt agentuuri juht James Murphy ning loovjuht Richard Brim.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele