7. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reisikirjad Soomest 11: Helsingi uus logo

Soomlasi üllatas hiljuti Helsingi linna vapi uuendamise uudis, mis, nagu ikka, sai sotsiaalmeedias kõvasti tähelepanu. Loomulikult oli nii neid, kes hoogsalt ideed nüpeldasid kui ka neid, kes uut lahendust kiitsid.

Uue märgi kujundas Helsingis tegutsev disainibüroo Werklig ja see on tuletatud Helsingi linna vapist. Uut logo võib kasutada 14 erinevas värvikombinatsioonis ja need uudsed värvilahendused ongi enam kõneainet pakkunud. Kas sellise identiteediga saavutatakse läbivus ja äratuntavus, kui kasutusel on nii palju erinevaid variatsioone?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700