Soomlasi üllatas hiljuti Helsingi linna vapi uuendamise uudis, mis, nagu ikka, sai sotsiaalmeedias kõvasti tähelepanu. Loomulikult oli nii neid, kes hoogsalt ideed nüpeldasid kui ka neid, kes uut lahendust kiitsid.
Uue märgi kujundas Helsingis tegutsev disainibüroo Werklig ja see on tuletatud Helsingi linna vapist. Uut logo võib kasutada 14 erinevas värvikombinatsioonis ja need uudsed värvilahendused ongi enam kõneainet pakkunud. Kas sellise identiteediga saavutatakse läbivus ja äratuntavus, kui kasutusel on nii palju erinevaid variatsioone?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]