Autor: Hando Sinisalu • 20. aprill 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Sisuturundus sobib enesekindlatele brändidele
Sain jõuludeks ühelt suurelt Eesti toiduainetööstuselt kingiks kalendri. Kuigi käes on juba aprilli lõpp, pole ma seda kalendrit seinale riputanud. Miks? Sest see kalender on oma olemuselt tootekataloog. Kõikide kuude lehed on illustreeritud pakendifotodega, mille juures toote kirjeldus.
Miks ma peaksin oma toa seina kaunistama tootekataloogiga? Kalender peab olema ilus ja sellepärast näemegi inimeste seintel enamasti looduspiltide või kunstiga kaunistatud kalendreid. Ideaalne ärikingitus peaks olema nii lahe, et klient oleks selle eest valmis raha välja käima. Nagu näiteks legendaarne Pirelli kalender: