• 11.04.17, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maris Pukk: Sisu tootmises jäägu iga kingsepp ikka oma liistude juurde

Sõna “sisu” on end kindlalt turunduse külge kleepinud ja sellest vist niipea pääsu pole. Seoses läheneva sisuturunduse seminariga uurisime oma valdkonna spetsialistidelt, millised on nende suurimad väljakutsed, kust nad leiavad ideid sisu tootmiseks ja kuidas nad sisuturunduse mõju mõõdavad. Jätkuloona eile ilmunud artiklile räägivad seekord sisuturundusest Arco Vara turundusjuht Maris Pukk ja Bigbank Grupi kliendisuhete juhtimise valdkonna juht Martin Länts.
Maris Pukk
  • Maris Pukk
Maris Pukk, Arco Vara turundusjuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele