Autor: Helen Külaots • 11. aprill 2017
Ainult tellijatele

Maris Pukk: Sisu tootmises jäägu iga kingsepp ikka oma liistude juurde

Maris Pukk

Sõna “sisu” on end kindlalt turunduse külge kleepinud ja sellest vist niipea pääsu pole. Seoses läheneva sisuturunduse seminariga uurisime oma valdkonna spetsialistidelt, millised on nende suurimad väljakutsed, kust nad leiavad ideid sisu tootmiseks ja kuidas nad sisuturunduse mõju mõõdavad. Jätkuloona eile ilmunud artiklile räägivad seekord sisuturundusest Arco Vara turundusjuht Maris Pukk ja Bigbank Grupi kliendisuhete juhtimise valdkonna juht Martin Länts.

Maris Pukk, Arco Vara turundusjuht

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700