Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kõige positiivsemaid teeninduskogemusi pakuvad kinod, pakiveoettevõtted, tanklad ja apteegid
Edetabeli esikohal on pakiveoteenuseid pakkuv Itella SmartPOST.
Eesti inimesed saavad kõige positiivsemad teeninduskogemused kinokülastustest, paki saatmisest ja saamisest, tankla- ning apteegikülastusest. Kinode, pakifirmade, tanklate ja apteekide soovitusindeksid on kõige kõrgemad, selgus Kantar Emori mahukast 54 ettevõtet hõlmanud soovitusindeksi (NPS) võrdlusuuringust 2017. aasta märtsis. selgitas: „Emori märtsis tehtud soovitusindeksi (Net Promoter Score (NPS)) võrdlusuuring oli mahukas ja põhjalik. 2598 Eesti elanikku vanuses 15–74 hindas oma teeninduskogemusi viimaste reaalsete kokkupuudete põhjal – näiteks vahetu kontakt ettevõtte esinduses, kontoris, kaupluses; suhtlus telefoni või e-posti teel. Kokku mõõtsime 11 erinevast tegevusvaldkonnast 54 suurema teenusepakkuja soovitusindekseid ja reastasime ettevõtted soovitusindeksi alusel.“ kliendid, kuid kaugele maha ei jää ka teised – kõik kaardistatud kinod ja kinoketid asuvad esimese kuue ettevõtte hulgas,“ sõnas Emori kliendikogemuse ekspert Lele Aak., esikümnesse mahub ka tema konkurent DPD. Üllatusena ei tule ka stabiilselt läbi aastate häid ja soovitusväärseid teeninduskogemusi pakkuvate tanklate kõrge soovitusindeks, eesotsas Statoili ja Nestega.“, Südameapteek, Apotheka, Apteek1 kui ka BENU Apteek,“ kommenteeris Aak.