• 31.03.17, 18:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rene Rumberg: sotsiaalmeediat ei tohiks kasutada ainult hinna- ja tootekommunikatsiooniks

Sotsiaalmeedia turundusprobleemide jätkuloona lahkab erinevaid mureküsimusi Rene Rumberg agentuurist MediaCom. Loe lähemalt, millised on põhilised probleemid, millega ettevõtted sotsiaalmeedias igapäevaselt silmitsi seisavad ning kuidas lahendaks neid professionaal.
Rene Rumberg
  • Rene Rumberg
Rene Rumberg
MediaCom Eesti sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg esineb 12. aprillil toimuval seminaril “Kuidas turundada sotsiaalmeedias nagu professionaal”, kus ta räägib Eesti sotsiaalmeedia hetkeseisust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele