• 27.03.17, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti idufirmade turundusjuhtide lemmikblogid, läbikukkumised ja tulevikuennustused

Eesti on edukate idufirmade ja elumuutvate tehnoloogiliste ideede poolest maailmas laialdaselt tuntust kogunud. Paljud neist peadpööritavatest edulugudest oleksid jäänud ilmselt olemata, kui poleks olnud kulisside taga töötavaid tublisid turundajaid. Kust tulevad silmapaistavad Eesti idufirmade turundusjuhid, kes nad on ja mille poolest nad teiste seast silma paistavad?
Triinu Murumäe, Insly turundusjuht
  • Triinu Murumäe, Insly turundusjuht
Digiagentuuri Holini partner Taavi Kalvi ajas juttu 9 Eesti idufirma turundusjuhiga ning uuris välja nende salajased kasvunipid, lemmikblogid ja kõige õnnetumad läbikukkumised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele