• 23.03.17, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Divisionist saab NEXD/Agency

Alates 3. aprillist 2017 liidetakse digiagentuuri NEXD ja loovagentuuri Division meeskonnad üheks. Sellega seoses saab Division uue nime - NEXD/Agency. Uue agentuuriga liitusid ka seni IDEAs töötanud loovjuhid Heiki Urbala ja Tõnis Vassar.
Divisionist saab NEXD/Agency
NEXD/Agency teenuse arendamise ja kvaliteedi ning äriedu eest vastutavad Patrik Kupenko tegevjuhina (CEO), Aigi Sool äri- ja kliendisuhete juhina (COO) ning Madis Taras strateegilise teenuse juhina (CSO).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele