Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 16. märts 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alf Rehn: Turundajad, vältige karjainstinkti!

Alf Rehn
Autor: Marko Mumm
Passwordi konverentsil esinenud juhtimismõtleja ja professor Alf Rehn rääkis oma ettekandes sellest, et tulevik on tabuteemade päralt ning tavapärased praktikad ei vii enam kedagi eduni.

Kõik on ühel nõul, et maailma on muutunud: toimuvad ootamatud nihked tarbijate eelistustes ja trendides, aga turundajad kipuvad tulevikule mõeldes keskenduma tuttavale stsenaariumile ning toetuma strateegiaid luues senistele teadmistele, kogemustele ja üldistele soovitustele. Rehni sõnul on see aga täielik bullsh* t. Miks? “Esiteks on mingite soovituste või parimate praktikate järgi tegutsemine lihtsalt mugavusstsoonis püsimine, mis ei anna enam tulemusi. Me ei saa rääkida tulevikust kui ennustavast nähtusest. Tulevik ei kulge enam nende mudelite järgi, mida hetkel nii loogiliseks peame – kõik muutub ja areneb nii kiiresti, et pole võimalik ennustada tarbijatrende kui praeguse lineaarset edasiarendust.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700