• 06.03.17, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

30 nõuannet silmapaistva logo kujundamiseks

Üks suurimaid valearusaami kujundajate maailmas on see, et logo tegemine on lihtne. Tegelikult on logo aga palju enam kui lihtsalt värvid + moodne kirjastiil + graafika. Logo on oluline osa brändi visuaalsest identiteedist. See nõuab kriitilist mõtlemist, kreatiivsust ja planeerimist. Kuidas teha logo, mis on mäletamist väärt, kirjutab Brit Mesipuu agentuurist Milos kujundus- ja reklaamitööd.
Brit Mesipuu
  • Brit Mesipuu
1. Peamine - hangi inspiratsiooni

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele