• 22.02.17, 08:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased ja spirituaalsus - miks see meid nii haarab?

Brändid võtavad aina enam sõna erinevate kogukondade eest. Kas teadsid, et spirituaalsusega tegelevaid inimesi on Eestis kordades rohkem kui kümme aastat tagasi? Millist rahulolu see inimestele pakub? Seoses läheneva Passwordi konverentsiga, mis seekord keskendub tarbijatele, uurime, miks hinge-vaimu teemad eestlasi nii paeluvad, ehkki religioon läheb meist suhteliselt suure kaarega mööda. Vaimse enesearengu populaarsusest räägivad Bliss Maja ja MTÜ Siddhayatan Estonia asutaja Kristjan Kann ning Holistika Instituudi juhataja Marina Paula Eberth.
Eestlased ja spirituaalsus - miks see meid nii haarab?
  • Foto: shutterstock.com
Kristjan Kann
  • Kristjan Kann

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele