• 22.02.17, 08:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased ja spirituaalsus - miks see meid nii haarab?

Brändid võtavad aina enam sõna erinevate kogukondade eest. Kas teadsid, et spirituaalsusega tegelevaid inimesi on Eestis kordades rohkem kui kümme aastat tagasi? Millist rahulolu see inimestele pakub? Seoses läheneva Passwordi konverentsiga, mis seekord keskendub tarbijatele, uurime, miks hinge-vaimu teemad eestlasi nii paeluvad, ehkki religioon läheb meist suhteliselt suure kaarega mööda. Vaimse enesearengu populaarsusest räägivad Bliss Maja ja MTÜ Siddhayatan Estonia asutaja Kristjan Kann ning Holistika Instituudi juhataja Marina Paula Eberth.
Eestlased ja spirituaalsus - miks see meid nii haarab?
  • Foto: shutterstock.com
Kristjan Kann
  • Kristjan Kann

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele