Autor: Helen Külaots • 22. veebruar 2017
Ainult tellijatele

Eestlased ja spirituaalsus - miks see meid nii haarab?

Autor: shutterstock.com

Brändid võtavad aina enam sõna erinevate kogukondade eest. Kas teadsid, et spirituaalsusega tegelevaid inimesi on Eestis kordades rohkem kui kümme aastat tagasi? Millist rahulolu see inimestele pakub? Seoses läheneva Passwordi konverentsiga, mis seekord keskendub tarbijatele, uurime, miks hinge-vaimu teemad eestlasi nii paeluvad, ehkki religioon läheb meist suhteliselt suure kaarega mööda. Vaimse enesearengu populaarsusest räägivad Bliss Maja ja MTÜ Siddhayatan Estonia asutaja Kristjan Kann ning Holistika Instituudi juhataja Marina Paula Eberth.

Kristjan Kann

Kristjan Kann, Bliss Maja ja MTÜ Siddhayatan Estonia asutaja

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700