• 16.02.17, 17:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2016 tiitli nimel võistleb 27 tööd

Konkursile Aasta Turundustegu 2016 esitati 27 tööd, neist 24 ärikategooriasse ja 3 avaliku sektori kategooriasse. Finalistide esitlusi saab kuulata 17. märtsil Saku Suurhallis turunduskonverentsil Password, Grand prix võitja selgub sama päeva õhtul samas kohas Kuldmuna galal. Vaata, kes osalevad tänavu konkursil!
Turundustegu 2016 tiitli nimel võistleb 27 tööd
AASTA TURUNDUSTEGU 2016 FINAAL
17. märts 2017Tule kaasa elama: 
www.password.ee 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele