Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 13. veebruar 2017
Ainult tellijatele

Superbowli reklaam, mille ROI oli 0 dollarit.

Kaader reklaamist

Ettevõte Cards Against Humanity näitas Superbowli ajal oma reklaami ja põrus seal täiega. Nii seisab kirjas ettevõtte enda kodulehel.

Superbowl on suurima televaatajate arvuga telesaade, mida jälgib korraga 114.4 miljonit inimest. Ettevõtted kulutavad suuri summasid, et selle saate ajal oma reklaame näidata ning üldjuhul tehakse spetsiaalselt ürituse jaoks väga loovaid ja ägedaid lahendusi, mida televaatajad huviga ootavad. Mis juhtus aga Cards Against Humanity reklaamiga?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700