Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Superbowli reklaam, mille ROI oli 0 dollarit.
Kaader reklaamist
Ettevõte Cards Against Humanity näitas Superbowli ajal oma reklaami ja põrus seal täiega. Nii seisab kirjas ettevõtte enda kodulehel.
Superbowl on suurima televaatajate arvuga telesaade, mida jälgib korraga 114.4 miljonit inimest. Ettevõtted kulutavad suuri summasid, et selle saate ajal oma reklaame näidata ning üldjuhul tehakse spetsiaalselt ürituse jaoks väga loovaid ja ägedaid lahendusi, mida televaatajad huviga ootavad. Mis juhtus aga Cards Against Humanity reklaamiga?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]