Värskest Brandemi analüüsist selgub, et aktiivsete tööotsijate arv on viimasel kolmel aastal langustrendis. Seevastu nende inimeste hulk, kes on oma praegusele tööandjale lojaalsed ja mingitest tööpakkumistest huvitatud pole, on kasvanud kolme aastaga koguni 73%.
Palgainfo Agentuuri, Brandemi ja partnerite poolt läbi viidava Eesti suurima tööjõuturu-uuringu andmeid kogutakse igal aastal kevadel ja sügisel. Viimases uuringulaines osales üle 11 000 töötaja ja tööotsija. Viimaste aastate töötajate aktiivsust tööturul võrreldes selgus, et lojaalsete töötajate hulk on kolme aasta jooksul kasvanud 16% pealt 28%-le. Samal ajal on nende hulk, kes aktiivselt tööd otsivad, vähenenud 2013. aasta 22%-lt 16%-le. Kõige rohkem on tööturul aga nn passiivseid kandidaate - neid, kes on küll pakkumistest huvitatud, kuid kes ise aktiivselt tööd ei otsi. Nende osakaal on viimase kolme aasta jooksul samuti langenud - 62% pealt 55%-ni.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.