Aasta olulisim Loovusfestival Kuldmuna võtab kasutusele uue logo. Uue logo autor on Kärt Villmann Ad Angelsist.
Kuldmuna korraldaja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juhi Lola Tehveri sõnul peegeldab uus logo Kuldmuna identiteeti väga hästi, sest Kuldmuna härjasilm on juba 19. aastat Eesti reklaamimaailma kvaliteedimärk. Idee uuenduseks pakkusid agentuurid Newton ja AD Angels, teostas Kärt Villmann AD Angelsist. “Kaks loovagentuuri mõtlesid paralleelselt sarnases võtmes ja see andis meile kindlust, et härjasilma motiiv peaks kindlasti kajastuma meie logos,” selgitas Lola Tehver.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.