Aasta olulisim Loovusfestival Kuldmuna võtab kasutusele uue logo. Uue logo autor on Kärt Villmann Ad Angelsist.
Kuldmuna korraldaja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juhi Lola Tehveri sõnul peegeldab uus logo Kuldmuna identiteeti väga hästi, sest Kuldmuna härjasilm on juba 19. aastat Eesti reklaamimaailma kvaliteedimärk. Idee uuenduseks pakkusid agentuurid Newton ja AD Angels, teostas Kärt Villmann AD Angelsist. “Kaks loovagentuuri mõtlesid paralleelselt sarnases võtmes ja see andis meile kindlust, et härjasilma motiiv peaks kindlasti kajastuma meie logos,” selgitas Lola Tehver.
Seotud lood
Septembris algab edukate ettevõtete tunnustusürituste sari, mille kulminatsiooniks on 27. novembril Tallinnas toimuv TOP-gala. Üle Eesti toimuvad eelüritused Tartus, Pärnus, Rakveres ja Viljandis, kus tunnustatakse maakondade silmapaistvamaid ettevõtteid.