18. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Loovusfestival Kuldmuna saab uue näo

Aasta olulisim Loovusfestival Kuldmuna võtab kasutusele uue logo. Uue logo autor on Kärt Villmann Ad Angelsist.

Kuldmuna korraldaja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juhi Lola Tehveri sõnul peegeldab uus logo Kuldmuna identiteeti väga hästi, sest Kuldmuna härjasilm on juba 19. aastat Eesti reklaamimaailma kvaliteedimärk. Idee uuenduseks pakkusid agentuurid Newton ja AD Angels, teostas Kärt Villmann AD Angelsist. “Kaks loovagentuuri mõtlesid paralleelselt sarnases võtmes ja see andis meile kindlust, et härjasilma motiiv peaks kindlasti kajastuma meie logos,” selgitas Lola Tehver.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700