• 09.01.17, 17:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima kontoritöötajad käisid kauplustes abilisteks

„Õppisin sellest kogemusest, et kui ma oleksin pakendidisainer, siis teaksin täpselt, kuhu EAN koodi ei tohi disainida - selleks, et tordi triipkoodi skännida, ei tundu mõistlik, et peab selle tagurpidi keerama.“ kirjeldab oma töökogemust turundusosakonna direktor Jaanika Terasmaa. Loe, mis muljed jaeketi kontoritöötajad pärast kauplusekogemust jagavad.
Jaanika Terasmaa kaupluses abilisena
  • Jaanika Terasmaa kaupluses abilisena
Projekt “Pühadeabilised“ on üks Maxima Eesti headest tavadest, mille eesmärgiks on aidata kiirel pühade ajal kaupluste töötajaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele