Silja Oja • 4 jaanuar 2017
Jaga lugu:

Saa tuttavaks: Aasta Turundustegu 2016 žürii

Piret Reinson  Foto: Virge Viertek

Vaata, kes kuuluvad tänavu Aasta Turundustegu auväärsesse žüriisse. NB! Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 15. veebruar 2017!

Eesti prestiižseim turunduskonkurss ootab töid kuni 15. veebruarini!

Finalistide esitlusi näeb 17. märtsil Saku Suurhallis toimuval Passwordil, võitja kuulutatakse välja samal õhtul Kuldmuna galal.

Esita töö: Aasta Turundustegu 2016 reglement

Piret Reinson, turundusjuht, EAS 

Viimased 16 aastat turundus- ja kommunikatsioonijuhina erinevates ettevõtetes töötanud Piret Reinson on alates 2016. a juunist Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turundusjuht ning Eesti disainimeeskonna EASi poolne eestvedaja. EAS koos Tallinkiga oli Aasta Turundustegu 2015 võitja

Enne EASiga liitumist juhtis Piret üle kuue aasta Nordea panga turundusvaldkonda. Veelgi varasemalt, aastatel 2006-2010, töötas ta turundusjuhina Swedbankis ja aastatel 2000-2005 Eesti Televisiooni turundus- ja kommunikatsioonijuhina. Piret on õppinud Tartu Ülikoolis inglise filoloogiat ja majandust, täiendanud end EBSis ärijuhtimise erialal ning on Tallinna Ülikooli sotsiaalteaduste magister.

Kaarel Mikkin  

Kaarel Mikkin, teenusedisainer, partner ja kaasasutaja, Brand Manual

Kaarel on teenusedisainer ning teenusedisaini ja brändinguga tegeleva agentuuri Brand Manual üks asutajatest ning tegevjuht. Enne Brand Manuali asutamist töötas Kaarel üle seitsme aasta Divisioni strateegiadirektorina. Varem on ta töötanud ka agentuurides Kolm Karu (Publicis) ja Artmiks (Ogilvy & Mather).

Indrek Viiderfeld  

Indrek Viiderfeld, partner ja loovjuht, Tabasco

Indrek Viiderfeld on partner ja loovjuht reklaamiagentuuris Tabasco, mis möödunud aastal pärjati Kuldmuna konkursil Aasta Agentuuri tiitliga. Enne Tabasco asutamist 2009. aastal töötas Indrek loovjuhina reklaamiagentuurides TBWA Estonia ja Indigo Bates. Karjääri reklaamivaldkonnas alustas ta 1998. aastal vabakutselise copywriterina. Indrek on lisaks kohalikele konkurssidele osalenud ka mitmete rahvusvaheliste reklaamiauhindade žürii töös, nt Ad Black Sea festivalil, Yerevan International Communications biennaalil, White Squate festivalil, KIAFil jne.

Britte Maidra  

Britte Maidra, tegevjuht, Carat Eesti

Britte Maidra on alates 2015. a novembrist Dentsu Aegis Network gruppi kuuluva meediaagentuuri Carat Eesti tegevjuht. Enne meediaagentuuri suundumist töötas Britte pikalt kaubandusvaldkonnas - viimati Bauhofi turundusdirektori ja arendusjuhina ning veelgi varem Skechersi brändijuhina Baltikumis. Lisaks on ta tegutsenud aastaid ka ettevõtjana müügi- ja nõustamisteenuste valdkonnas.

Hendrek Kraavi  Foto: Marko Mumm

Hendrek Kraavi, strateegia- ja loovjuht, ADM Interactive

Hendrek Kraavi alustas oma karjääri turundusmaailmas 1993. aastal, esialgu copywriterina, hiljem AD-na. Tee internetiturunduse juurde leidis ta mõne aasta hiljem, mil temast sai 1998. aastal Halo Interactive DDB loovjuht. 2002. aastast asus Hendrek tööle Elioni veebiüksuse juhina. Eesti suurmas digiagentuuris ADM Interactive töötab ta alates aastast 2009.

Signe Suur  

Signe Suur, müügidirektor, TV3

Signe Suur on TV3-s töötanud alates 2008. aastast, alustades võtmekliendi haldurina ning mõni aasta hiljem TV3 kliendisuhete- ja müügijuhina. Alates 2015. aastast juhib Signe MTG Eesti grupi müüki ning TV3 üritusturundust. Enne TV3 tööle asumist on Signe omandanud kogemusi müügis ja turunduses tervisespordi valdkonnas ning kaasprodutsendina teleproduktsioonifirmas Filmimees. Signe on omandanud Tallinna Ülikoolis magistrikraadi organisatsioonikäitumise erialal. Tema kirgedeks on rõivaste disain, muusika, sport ja reisimine.

Britta Ratas  

Britta Ratas, turundusdirektor, Kaubamaja

Britta Ratas on alates 2015. a jaanuaris Kaubamaja turundusdirektor. Varasemalt töötas ta pikalt Kaubamaja moeturunduse spetsialisti ja ajakirja „Hooaeg“ peatoimetajana. Lisaks on Britta aastaid töötanud vabakutselise stilistina ning 2011-2014. aastatel ka ajakirja Mood moetoimetajana. Ta on lõpetanud EBSis võõrkeelte ja ärikorralduse eriala.

Heidi Reinson  

Heidi Reinson, Käitumisteaduste ekspert Kantar Emoris

Tarbijakäitumise õppejõud SSE Riias (Stockholm School of Economics in Riga)

Tutvu konkursi reeglitega: http://www.bestmarketing.ee/uudised/2016/12/21/aasta-turundustegu-2016-reglement 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com