11. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuldar Kullasepp: Sinu sotsiaalmeedia kontod ei ole sinu omad

Kuldar Kullasepp
Hiljuti teatas Twitter, et sulgeb talle kuuluva videoteenuse Vine. Keskkonda, mis pakkus võimalust levitada kuue sekundi pikkuseid videoid, kasutas üleilmselt 200 miljonit inimest. Populaarseimatel kontodel oli üle 10 miljoni jälgija. Vine’i sulgemine tähendab, et neil inimestel ei ole võimalik oma jälgijatega varasemal moel enam suhelda.

Teenuse sulgemisotsus tähendab seega nende kontaktide võimalikku kaotamist. Sotsiaalmeedias turundajatele peaks see olema tõsine häirekell. Kujutame ette apokalüptilist stsenaariumi, kas te oleksite valmis Twitteri, Snapchati või jumal hoidku – Facebooki – sulgemiseks? Ärge arvake, et seda ei juhtu kunagi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700