• 11.11.16, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldar Kullasepp: Sinu sotsiaalmeedia kontod ei ole sinu omad

Hiljuti teatas Twitter, et sulgeb talle kuuluva videoteenuse Vine. Keskkonda, mis pakkus võimalust levitada kuue sekundi pikkuseid videoid, kasutas üleilmselt 200 miljonit inimest. Populaarseimatel kontodel oli üle 10 miljoni jälgija. Vine’i sulgemine tähendab, et neil inimestel ei ole võimalik oma jälgijatega varasemal moel enam suhelda.
Kuldar Kullasepp
  • Kuldar Kullasepp
Teenuse sulgemisotsus tähendab seega nende kontaktide võimalikku kaotamist. Sotsiaalmeedias turundajatele peaks see olema tõsine häirekell. Kujutame ette apokalüptilist stsenaariumi, kas te oleksite valmis Twitteri, Snapchati või jumal hoidku – Facebooki – sulgemiseks? Ärge arvake, et seda ei juhtu kunagi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele