• 04.11.16, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida on tavaettevõtetel idufirmadelt õppida

Vähenda bürokraatiat miinimumini – see jääb kõigile ette, nii inimestele kui ideedele ning pärsib kasvu. Kokkuvõte täna Best Internetil esinenud Logan Estop-Halli ettekandest, kes rääkis kasvuturundusest ja selle implementeerimisest oma ärimudelisse.
Logan Estop-Hall Best Interneti konverentsil
  • Logan Estop-Hall Best Interneti konverentsil
  • Foto: Marko Mumm
“Startupid on orienteeritud kasvule, kuid tihti on neil puudus inimestest, ajast, rahast või isegi oskustest. Samas kohanevad nad uutes situatsioonides hästi, mis võib olla tingitud sellest, et neil puudub klassikaline hierarhiline juhtimine ja ideed liiguvad vabalt. Tihti pole neil õrna aimugi, mis tegelikult töötab ja mis mitte – nende töö eesmärk on see välja selgitada ja olla igati paindlik,” rääkis Logan Estop-Hall, kelle sõnul on idufirmad super-agiilsed ja see on nende ellujäämise ja kasvamise tähtsaim omadus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele