Autor: Helen Külaots • 4. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida on tavaettevõtetel idufirmadelt õppida

Logan Estop-Hall Best Interneti konverentsil
Foto: Marko Mumm
Vähenda bürokraatiat miinimumini – see jääb kõigile ette, nii inimestele kui ideedele ning pärsib kasvu. Kokkuvõte täna Best Internetil esinenud Logan Estop-Halli ettekandest, kes rääkis kasvuturundusest ja selle implementeerimisest oma ärimudelisse.

“Startupid on orienteeritud kasvule, kuid tihti on neil puudus inimestest, ajast, rahast või isegi oskustest. Samas kohanevad nad uutes situatsioonides hästi, mis võib olla tingitud sellest, et neil puudub klassikaline hierarhiline juhtimine ja ideed liiguvad vabalt. Tihti pole neil õrna aimugi, mis tegelikult töötab ja mis mitte – nende töö eesmärk on see välja selgitada ja olla igati paindlik,” rääkis Logan Estop-Hall, kelle sõnul on idufirmad super-agiilsed ja see on nende ellujäämise ja kasvamise tähtsaim omadus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700