Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
JCDecaux TOP 10: Meeldejäävaimad välimeedia reklaamid 2014-2015
Kümne enim mäletatud välimeedia kampaaniat 2014-2015. Kuidas teha edukat välimeedia kampaaniat? Nõu annab välireklaamifirma JCDecaux turunduskoordinaator Katri Horma. Kommenteerib Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
JCDecaux poolt läbi viidud uuringute põhjal jõudsid kümne enim mäletatud reklaami hulka aastatel 2014-2015 järgnevad kampaaniad (tähestiku järjekorras ja Katri Horma kommentaaridega):
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.