Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
JCDecaux TOP 10: Meeldejäävaimad välimeedia reklaamid 2014-2015
Kümne enim mäletatud välimeedia kampaaniat 2014-2015. Kuidas teha edukat välimeedia kampaaniat? Nõu annab välireklaamifirma JCDecaux turunduskoordinaator Katri Horma. Kommenteerib Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
JCDecaux poolt läbi viidud uuringute põhjal jõudsid kümne enim mäletatud reklaami hulka aastatel 2014-2015 järgnevad kampaaniad (tähestiku järjekorras ja Katri Horma kommentaaridega):
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.