• 26.10.16, 12:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

JCDecaux TOP 10: Meeldejäävaimad välimeedia reklaamid 2014-2015

Kümne enim mäletatud välimeedia kampaaniat 2014-2015. Kuidas teha edukat välimeedia kampaaniat? Nõu annab välireklaamifirma JCDecaux turunduskoordinaator Katri Horma. Kommenteerib Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
JCDecaux TOP 10: Meeldejäävaimad välimeedia reklaamid 2014-2015
JCDecaux poolt läbi viidud uuringute põhjal jõudsid kümne enim mäletatud reklaami hulka aastatel 2014-2015 järgnevad kampaaniad (tähestiku järjekorras ja Katri Horma kommentaaridega):

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele