Autor: Silja Oja • 19. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ADCE 2016 Grand Prix võitis neofašismi vastane kampaania

Laupäeval, 15. oktoobril jagati Barcelonas auhindu konkursi ADC*Europe võitjatele. Baltikumi ühtegi auhinda seekord ei tulnud, aga Tabasco jõudis ainsa Baltikumi agentuurina oma Pakendikeskusele tehtud tööga “Mosquito unisex” ADCE finaali, mis on samuti suur tunnustus.

Valik ADCE 2016 võitjatest:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700