• 19.10.16, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ADCE 2016 Grand Prix võitis neofašismi vastane kampaania

Laupäeval, 15. oktoobril jagati Barcelonas auhindu konkursi ADC*Europe võitjatele. Baltikumi ühtegi auhinda seekord ei tulnud, aga Tabasco jõudis ainsa Baltikumi agentuurina oma Pakendikeskusele tehtud tööga “Mosquito unisex” ADCE finaali, mis on samuti suur tunnustus.
ADCE 2016 Grand Prix võitis neofašismi vastane kampaania
Valik ADCE 2016 võitjatest:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele