• 13.10.16, 15:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas hoiab ISIS oma järgijaid pühendununa ja värbab uusi?

ISIS toimib kui mitmekeelne terrorivahendite vabrik ning on koostöös oma online-toetajatega üles töötanud oma meediaväljundid ja üles ehitanud virtuaalse kalifaadi. Nende meediastrateegiaid on kaugelt komplekkssemad kui vaid brutaalsete videote tootmine.
Michael Krona
  • Michael Krona
Oma ettekandes „Poppdžihaad ja virtuaalne kalifaat – ISISe propaganda visuaalne retoorika“ räägib Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona 3. novembril toimuvas kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas ISISe näitel sellest, kuidas hoida oma järgijad pühendununa ja tõmmata uusi oma kommunikatsioonivõrku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele