Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas hoiab ISIS oma järgijaid pühendununa ja värbab uusi?
Michael Krona
ISIS toimib kui mitmekeelne terrorivahendite vabrik ning on koostöös oma online-toetajatega üles töötanud oma meediaväljundid ja üles ehitanud virtuaalse kalifaadi. Nende meediastrateegiaid on kaugelt komplekkssemad kui vaid brutaalsete videote tootmine.
Oma ettekandes „Poppdžihaad ja virtuaalne kalifaat – ISISe propaganda visuaalne retoorika“ räägib Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona 3. novembril toimuvas kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas ISISe näitel sellest, kuidas hoida oma järgijad pühendununa ja tõmmata uusi oma kommunikatsioonivõrku.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.