13. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas hoiab ISIS oma järgijaid pühendununa ja värbab uusi?

Michael Krona
ISIS toimib kui mitmekeelne terrorivahendite vabrik ning on koostöös oma online-toetajatega üles töötanud oma meediaväljundid ja üles ehitanud virtuaalse kalifaadi. Nende meediastrateegiaid on kaugelt komplekkssemad kui vaid brutaalsete videote tootmine.

Oma ettekandes „Poppdžihaad ja virtuaalne kalifaat – ISISe propaganda visuaalne retoorika“ räägib Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona 3. novembril toimuvas kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas ISISe näitel sellest, kuidas hoida oma järgijad pühendununa ja tõmmata uusi oma kommunikatsioonivõrku.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700