• 04.10.16, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Interneti esineja Natalja Piiskoppel: TV on endiselt kuningas

Kampaaniad, mis kasutavad telet, on keskmiselt 6 korda efektiivsemad kui need, mis üldse ei kasuta. Loe intervjuud Natalja Piiskoppeliga, kes on Dentsu Aegis Networki strateegia ja äriarenduse juht Balti- ja Kirde-Euroopa regioonis.
Natalja Piiskoppel
  • Natalja Piiskoppel
Töötasid mitu aastat Saksamaal, mida sa täpsemalt tegid?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele