• 04.10.16, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Interneti esineja Natalja Piiskoppel: TV on endiselt kuningas

Kampaaniad, mis kasutavad telet, on keskmiselt 6 korda efektiivsemad kui need, mis üldse ei kasuta. Loe intervjuud Natalja Piiskoppeliga, kes on Dentsu Aegis Networki strateegia ja äriarenduse juht Balti- ja Kirde-Euroopa regioonis.
Natalja Piiskoppel
  • Natalja Piiskoppel
Töötasid mitu aastat Saksamaal, mida sa täpsemalt tegid?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele