• 22.09.16, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

The World is Changing

Millenniuminoored pole enam valmis kuni pensionini ühes kontorikuubikus tööd rügama. Harju mõttega, et mõned sajad või tuhanded eurod tuleb tulevikus igal aastal arstiabile kulutada lisaks sellele, mida riik meile „tasuta“ pakub. Hando Sinisalu toob välja 8 trendi, mis turundusega tegelevaid inimesi ja nende tööd oluliselt mõjutavad, aga millele pole piisavalt tähelepanu pööratud.
The World is Changing
  • Foto: Shutterstock
Konverentsikorraldajate seas on levinud inside-joke nimega „The World is Changing“. Meil on olnud paar konverentsi, kus kõik esinejad vähemalt korra oma ettekandes seda fraasi mainivad. Loomulikult on neil õigus, aga nalja teeb see, millise õhinaga keskealised mehed igasugustest tehnoloogiavidinatest vaimustuvad. Faksiaparaadi või helikasseti näitamine slaidil tundub neile väga lahe, sest see on sooo yesterday.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele