Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sotsiaalministeerium otsib teavituskampaania läbiviijat
Sotsiaalministeerium kuulutab septembri lõpus välja lihthanke, et leida läbiviija vaimse tervise teavituskampaaniale. Kampaania aluseks on loovusfestivali Kuldmuna noortekonkursi Pesamuna raames välja töötatud kontseptsioon.
Kampaania eesmärk on suurendada noorte teadlikkust vaimse tervise teemalistest veebikeskkondadest www.peaasi.ee ja www.enesetunne.ee ning julgustada noori nendest keskkondadest abi otsima. Samuti on eesmärk vähendada valehäbi, mis takistab noortel õigel aja abi küsida.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.