• 08.09.16, 15:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalministeerium otsib teavituskampaania läbiviijat

Sotsiaalministeerium kuulutab septembri lõpus välja lihthanke, et leida läbiviija vaimse tervise teavituskampaaniale. Kampaania aluseks on loovusfestivali Kuldmuna noortekonkursi Pesamuna raames välja töötatud kontseptsioon.
Sotsiaalministeerium otsib teavituskampaania läbiviijat
Kampaania eesmärk on suurendada noorte teadlikkust vaimse tervise teemalistest veebikeskkondadest www.peaasi.ee ja www.enesetunne.ee ning julgustada noori nendest keskkondadest abi otsima. Samuti on eesmärk vähendada valehäbi, mis takistab noortel õigel aja abi küsida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele