Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sotsiaalministeerium otsib teavituskampaania läbiviijat
Sotsiaalministeerium kuulutab septembri lõpus välja lihthanke, et leida läbiviija vaimse tervise teavituskampaaniale. Kampaania aluseks on loovusfestivali Kuldmuna noortekonkursi Pesamuna raames välja töötatud kontseptsioon.
Kampaania eesmärk on suurendada noorte teadlikkust vaimse tervise teemalistest veebikeskkondadest www.peaasi.ee ja www.enesetunne.ee ning julgustada noori nendest keskkondadest abi otsima. Samuti on eesmärk vähendada valehäbi, mis takistab noortel õigel aja abi küsida.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.