• 17.08.16, 12:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peter Kentie: Eestlased ei saa ise aru, kui head nad on

...aga kui eestlased tahavad läbi lüüa, siis peavad nad õppima ennast paremini müüma ja turundama. „Harva leiab samas inimeses nii inseneri kui müügimehe omadusi. Kui tuua Apple’i näide, siis on igal ettevõttel vaja Steve Wozniaki ja Steve Jobsi. Eestlased on nagu Wozniakid, aga neil on vaja juurde ka Jobse,“ toob Peter Kentie huvitava paralleeli.
Peter Kentie
  • Peter Kentie
Novembris saab teoks enneolematu eestlaste ärimissioon Hollandisse. Best Marketing viib terve lennukitäie Eesti turundajaid ja ettevõtjaid Amsterdami, eesmärgiga õppida müüki ja turundust Euroopas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele