Ainult tellijatele
28. juuli 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti agentuuride loovuse edetabelit juhib Tabasco

Mosquito

Tabascole mitmeid auhindu toonud töö “Mosquito unisex” muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse. Tutvu terve edetabeliga!

Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld: “Eks ikka osa auhinnast kuulub tööle endale ja osa sellele, kui lahedaks sa oskad töö rääkida. Mosquito tundus igati äge projekt, kuid esimene case study film sai tehtud kiirustades ja video voiceover oli loetud suvaliselt ja tugeva Eesti aktsendiga. Saak festivalidelt oli kaks shortlisti (Balticbest ja Ad Black Sea). Enne Kuldmuna otsustasime voiceoverit vahetada. Pärast vahetust võitis Mosquito Grand Prix (Kuldmuna), kaks kulda (Kuldmuna ja White Square) ja kaks hõbedat (Golden Hammer ja KIAF). Ehk et töö muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse.” 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700