28. juuli 2016
Jaga lugu:

Eesti agentuuride loovuse edetabelit juhib Tabasco

Mosquito  

Tabascole mitmeid auhindu toonud töö “Mosquito unisex” muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse. Tutvu terve edetabeliga!

Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld: “Eks ikka osa auhinnast kuulub tööle endale ja osa sellele, kui lahedaks sa oskad töö rääkida. Mosquito tundus igati äge projekt, kuid esimene case study film sai tehtud kiirustades ja video voiceover oli loetud suvaliselt ja tugeva Eesti aktsendiga. Saak festivalidelt oli kaks shortlisti (Balticbest ja Ad Black Sea). Enne Kuldmuna otsustasime voiceoverit vahetada. Pärast vahetust võitis Mosquito Grand Prix (Kuldmuna), kaks kulda (Kuldmuna ja White Square) ja kaks hõbedat (Golden Hammer ja KIAF). Ehk et töö muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse.” 

Selle aasta Kuldmuna žüriide rahvusvahelised esimehed märkisid samuti, et agentuurid peaksid rohkem panustama konkursile edastatavate kvaliteetsemate materjalide tootmisele.

Eesti agentuuride loovuse edetabel 2016. aasta II kvartali seisuga:

 Agentuur:
Punkte kokku:
 Refleks33
 Tabasco189
 Tolm 116
 Velvet76
 Haiku75
 Age McCann57
 Newton52
 Utopia46
 Taevas Ogilvy45
 Idea43
1 - 10...11 - 20...21 - 25

 

Metoodikast:

Agentuuride loovuse edetabel koondab kokku erinevate loovkonkursside tulemused. Tabel pole hinnang agentuuride loovusele, see mõõdab lihtsalt loovauhindu ehk auhindu, mis mõõdavad loovust. Tabeli eesmärgiks on näidata erinevatel loovkonkurssidel võidetud auhindade arvu. Erinevatel konkurssidel on erinev kaal.

Tabel kajastab võidetud auhindu reklaami, disaini ning digitali kategooriates, mis on võidetud 2015. aasta III, IV kvartalis ning lisaks 2016 aasta I ja II kvartalis, summeerides erinevatelt konkurssidelt võidetud loovauhinnad ja reastades agentuurid selle järgi.

Loovkonkursside koondtabelisse ilmuvad punktid järgmiselt:

- Kohalikud festivalid: Kuldmuna ja ADC Estonia: Grand Prix 20p, Kuld 10p, Hõbe 7p, Pronks 5p, finalist 1p.

- Väiksemad rahvusvahelised festivalid: Balticbest: Grand Prix 20p, Kuld 10p, Hõbe 7p, Pronks 5p, finalist 1p. Golden Hammer, KIAF, AdBlacksea ja Minsk White Square: Grand Prix 50p, Kuld 25p, Hõbe 17.5p, Pronks 12.5p ja finalist 2.5 p.

- Suured Euroopa festivalid: (Eurobest, Golden Drum ja ADC Europe (ADCE-l pronkse ei jagata) Grand Prix 100p, Kuld 50p, Hõbe 35p, pronks 25p ja finalist 5p.

- Maailma festivalid: (Clio, Epica) Grand Prix 150p, Kuld 75p, Hõbe 52.5p, pronks 37.5p ja finalist 7.5 p.

- Cannes Lions: Grand Prix 200p, Kuld 100p, Hõbe 70p, Pronks 50p, finalist 10p.

Aktiivsed agentuurid, kes on teises kvartalis erinevatelt festivalidelt auhindu võitnud: Newton, Tabasco, AdAngels, Imagine, Tolm, Idea ja Koor.

Järgmine tabel ilmub oktoobris ning seal kajastuvad 2015. aasta IV kvartal ning 2016. aasta I, II ja III kvartal.

Kolmanda kvartali festivalid:

Balticbest 23.-24.08.2016: http://balticbest.eu  16.09.2016: http://www.eestidisainiauhinnad.ee  22.-25.09.2016: http://adblacksea.com 

Eesti Disainiauhinnad

Ad Black Sea

Lola Tehver

Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit

Vaata tervet tabelit siit:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com