Tabascole mitmeid auhindu toonud töö “Mosquito unisex” muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse. Tutvu terve edetabeliga!
Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld: “Eks ikka osa auhinnast kuulub tööle endale ja osa sellele, kui lahedaks sa oskad töö rääkida. Mosquito tundus igati äge projekt, kuid esimene case study film sai tehtud kiirustades ja video voiceover oli loetud suvaliselt ja tugeva Eesti aktsendiga. Saak festivalidelt oli kaks shortlisti (Balticbest ja Ad Black Sea). Enne Kuldmuna otsustasime voiceoverit vahetada. Pärast vahetust võitis Mosquito Grand Prix (Kuldmuna), kaks kulda (Kuldmuna ja White Square) ja kaks hõbedat (Golden Hammer ja KIAF). Ehk et töö muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse.”
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.