• 11.07.16, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas end tööandjana positsioneerida?

"Brandemi poolt läbi viidud uuringute järgi on Eestis väga paljud tööandjad positsioneerinud end “meeskonna” alale (teamwork): hea kollektiiv, lõbus seltskond, ägedad töökaaslased… Aga kui kõigil on äge seltskond, siis kuidas peaks näitama, et meie äge seltskond on ägedam kui teistel?" Brandemi värbamisturunduse projektijuht Kaisa-Triin Karu osales hiljuti tööandja brändingu guru Richard Mosley webinaril “Employer Brand Positioning” ja jagab sealt saadud teadmisi.
Kaisa-Triin Karu
  • Kaisa-Triin Karu
Mida tähendab tööandja positsioneerimine?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele