Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas end tööandjana positsioneerida?
Kaisa-Triin Karu
"Brandemi poolt läbi viidud uuringute järgi on Eestis väga paljud tööandjad positsioneerinud end “meeskonna” alale (teamwork): hea kollektiiv, lõbus seltskond, ägedad töökaaslased… Aga kui kõigil on äge seltskond, siis kuidas peaks näitama, et meie äge seltskond on ägedam kui teistel?" Brandemi värbamisturunduse projektijuht Kaisa-Triin Karu osales hiljuti tööandja brändingu guru Richard Mosley webinaril “Employer Brand Positioning” ja jagab sealt saadud teadmisi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.