• 05.07.16, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia väljakutse on turundada inimesele, kes on kogu aeg online ja vaatab TV-d ilma reklaamipausideta

Intervjuu Telia e-kommunikatsiooni ja online-meedia juhi Helen Kondojaga.
Helen Kondoja
  • Helen Kondoja
Traditsiooniline digitaalturunduse aastakonverents Best Internet toimub seekord 3.-4. novembril Tallinnas ja teemaks on e-äri ja e-teenused laiemalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele