Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Värbamine = turundus + müük
Eesti suurima tööandja turundusega tegeleva agentuuri tegevjuht Paavo Heil räägib lahti, miks on müük ja turundus jõudnud lõpuks ka värbamisvaldkonda.
Värbamine = turundus + müük. Selline on võrrand nendes vähestes organisatsioonides, kus EI ole täna uute töötajate leidmisega erilisi raskusi.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.