• 16.06.16, 09:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Värbamine = turundus + müük

Eesti suurima tööandja turundusega tegeleva agentuuri tegevjuht Paavo Heil räägib lahti, miks on müük ja turundus jõudnud lõpuks ka värbamisvaldkonda.
Värbamine = turundus + müük
Värbamine = turundus + müük. Selline on võrrand nendes vähestes organisatsioonides, kus EI ole täna uute töötajate leidmisega erilisi raskusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele