Autor: Hando Sinisalu • 15. juuni 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Paarist e-mailist ei piisa, et Hollandi äripartneris huvi ja usaldust äratada

Foto: Shutterstock
Hetkel käivad enneolematu Eesti turundajate Amsterdami ärimissiooni ettevalmistööd, erinevate kohtumiste kokkuleppimised ja läbirääkimised. Programmijuht Hando Sinisalu Best Marketing Internationalist veetis hiljuti nädala Hollandis, et inimestega kohtuda ja jagab siinkohal oma muljeid.

Haagis asuva Eesti saatkonna nõunik Mati Murd ütleb, et hollandlastel on kaasasündinud kaupmehegeen. „Kui mitmed teised koloniaalvõimud vallutasid maailma sõjalise jõuga, siis hollandlaste tugevus on ajalooliselt olnud hea läbirääkimisoskus ja kaupmehegeen,“ ütleb Mati Murd lisab, et „Eesti tuntus Hollandis täna veel üsna väike, aga meie IT sektori saavutusi teatakse juba päris hästi.“.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700