Autor: Helen Külaots • 10. juuni 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas poliitika inimesteni viia

Podemos partei valimisprogramm
Hispaania vasakpartei Podemos valimisprogramm näeb välja nagu Ikea kataloog, et inimesed seda loeksid.

Vaatamata sellele, kas inimesed poliitikat jälgivad või mitte, valimisprogramme loevad vaid vähesed. Podemos ei tahtnud selle olukorraga enam leppida – probleemi lahendamiseks lähenesid nad turunduslikult ja printisid oma programmi ajakirjana, mis meenutab Ikea tootekatalooge. Lugeja jaoks on see lihtsasti loetav ja tekstist arusaamist lihtsustavate illustratsioonidega. Podemos kataloog (hispaania keeles).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700