• 26.05.16, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hollandi turundusäss pakkus Eestile nutika brändingulahenduse

Kas Eesti bränd on nüüd lõpuks leitud? Eesti on coolEST, kindEST, fastEST, smallEST, smartEST - just ESTonishing! Hollandi turundus- ja brändinguspetsialist Peter Kentie pakkus Eestile välja ambitsioonika ja nutika brändingulahenduse, mis rõhutab ingliskeelset ülivõrret "-est" ja kasutab sloganit "just estonishing". Kristjan Lepik Memokraadist tegi Peter Kentiega intervjuu.
Peter Kentie
  • Peter Kentie
HOLLANDLANE, KES PAKUB EESTILE LUGU

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele