• 26.05.16, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hollandi turundusäss pakkus Eestile nutika brändingulahenduse

Kas Eesti bränd on nüüd lõpuks leitud? Eesti on coolEST, kindEST, fastEST, smallEST, smartEST - just ESTonishing! Hollandi turundus- ja brändinguspetsialist Peter Kentie pakkus Eestile välja ambitsioonika ja nutika brändingulahenduse, mis rõhutab ingliskeelset ülivõrret "-est" ja kasutab sloganit "just estonishing". Kristjan Lepik Memokraadist tegi Peter Kentiega intervjuu.
Peter Kentie
  • Peter Kentie
HOLLANDLANE, KES PAKUB EESTILE LUGU

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele