• 26.05.16, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hollandi turundusäss pakkus Eestile nutika brändingulahenduse

Kas Eesti bränd on nüüd lõpuks leitud? Eesti on coolEST, kindEST, fastEST, smallEST, smartEST - just ESTonishing! Hollandi turundus- ja brändinguspetsialist Peter Kentie pakkus Eestile välja ambitsioonika ja nutika brändingulahenduse, mis rõhutab ingliskeelset ülivõrret "-est" ja kasutab sloganit "just estonishing". Kristjan Lepik Memokraadist tegi Peter Kentiega intervjuu.
Peter Kentie
  • Peter Kentie
HOLLANDLANE, KES PAKUB EESTILE LUGU

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele