Autor: Silja Oja • 25. mai 2016
Ainult tellijatele

E-ostlemine muutub aasta-aastalt Eestis populaarsemaks

Autor: Shutterstock

Emori uuringust selgus, et kahe aastaga on Eesti internetiostjaskond jõudsalt kasvanud – kui 2014. aastal tegi internetist oste 49% elanikest, siis 2016. aastal on see näitaja tõusnud 62%-ni ehk täna on internetiostjaid ligi 130 000 inimese võrra rohkem.

„Oluliselt on lisandunud just sagedasi internetiostjaid, kes teevad oste vähemalt kord kuus, võrreldes 2014. aastaga on nende kasv olnud 9% ehk 14%-lt 23%-le,“ sõnas Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. „Kõige rohkem teevad internetist oste alla 34-aastased, eestlased ja kõrgema sissetulekuga elanikud.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700