• 23.05.16, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Vivacolor „Helen Sürje suur maalritöö“

Vivacolori köögivärvimise video oli edukas sisuturunduskampaania, mille õnnestumisele aitasid õigete inimeste valik, parajas koguses fun’i ja traditsiooniliste turunduslahenduste mitte kasutamine.
Case study: Vivacolor „Helen Sürje suur maalritöö“
Olukord turul: Vivacolor on Eesti tuntuim ja ostetuim värvibränd. Värvimüügi puhul on probleem selles, et elukutselised maalrid ja inimesed, kes kodus remonti teevad, on nende kliendid juba niikuinii, aga see hulk ajas eriti ei kasva. Ehk väljakutse oli selles, kuidas panna inimesed rohkem värvi ostma.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele