Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Vivacolor „Helen Sürje suur maalritöö“

Vivacolori köögivärvimise video oli edukas sisuturunduskampaania, mille õnnestumisele aitasid õigete inimeste valik, parajas koguses fun’i ja traditsiooniliste turunduslahenduste mitte kasutamine.

Olukord turul: Vivacolor on Eesti tuntuim ja ostetuim värvibränd. Värvimüügi puhul on probleem selles, et elukutselised maalrid ja inimesed, kes kodus remonti teevad, on nende kliendid juba niikuinii, aga see hulk ajas eriti ei kasva. Ehk väljakutse oli selles, kuidas panna inimesed rohkem värvi ostma.  

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com