Meediaagentuur Mindshare on koostanud mahuka raporti, mis kajastab tarbijate ostukäitumist kogu maailmas ning konkreetsemalt ka Baltikumis. Uuringust tegid kokkuvõtte Agne Vilt ja Nele Kukka.
Järjest rohkem pöörab tarbija tähelepanu sellele, et ostuprotsess oleks võimalikult mugav ja kiire, kuid lisaks ootab ta tootelt või brändilt oma lugu. Ostuotsuse puhul ei ole ainumääravaks hind ja kvaliteet, järjest olulisemad on toote päritolu, toote/pakkumise personaalsus, tarbimiskogemuse ehedus, sotsiaalmeedia- ning kogukondlikud mõjud. Raportis toodi välja kuus olulisemat trendi, mida turundajatel oleks hea teada ning kasulik arvesse võtta.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?