17 mai 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

6 trendi ostuotsuse tegemisel

Foto: Shutterstock

Meediaagentuur Mindshare on koostanud mahuka raporti, mis kajastab tarbijate ostukäitumist kogu maailmas ning konkreetsemalt ka Baltikumis. Uuringust tegid kokkuvõtte Agne Vilt ja Nele Kukka.

Järjest rohkem pöörab tarbija tähelepanu sellele, et ostuprotsess oleks võimalikult mugav ja kiire, kuid lisaks ootab ta  tootelt või brändilt oma lugu. Ostuotsuse puhul ei ole ainumääravaks hind ja kvaliteet, järjest olulisemad on toote päritolu, toote/pakkumise personaalsus, tarbimiskogemuse ehedus, sotsiaalmeedia- ning kogukondlikud mõjud. Raportis toodi välja kuus olulisemat trendi, mida turundajatel oleks hea teada ning kasulik arvesse võtta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com