Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
6 trendi ostuotsuse tegemisel
Foto: Shutterstock
Meediaagentuur Mindshare on koostanud mahuka raporti, mis kajastab tarbijate ostukäitumist kogu maailmas ning konkreetsemalt ka Baltikumis. Uuringust tegid kokkuvõtte Agne Vilt ja Nele Kukka.
Järjest rohkem pöörab tarbija tähelepanu sellele, et ostuprotsess oleks võimalikult mugav ja kiire, kuid lisaks ootab ta tootelt või brändilt oma lugu. Ostuotsuse puhul ei ole ainumääravaks hind ja kvaliteet, järjest olulisemad on toote päritolu, toote/pakkumise personaalsus, tarbimiskogemuse ehedus, sotsiaalmeedia- ning kogukondlikud mõjud. Raportis toodi välja kuus olulisemat trendi, mida turundajatel oleks hea teada ning kasulik arvesse võtta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.