• 09.05.16, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiia Prööm: Mõnikord tekib sisu nagu iseenesest, tuleb osata vaid sellele reageerida

Kord jõulupühade eel sõitis üks vanaisa, kes polnud automaatkäigukastiga harjunud, autot parkides Seesami kahjukäsitluse kontori akendesse. Tegemist oli üsna vana sõidukiga, millel polnud kaskokindlustust. Saime teada, et taat oli parasjagu tegemas sõidukiga proovisõitu, sest plaanis kinkida auto oma lapselapsele lubade saamise puhul. Vaatamata õnnetusele ostis härrasmees avariilise sõiduki müügihinnaga ära ning plaanis selle omade kuludega ära remontida. See lugu liigutas meid sedavõrd, et otsustasime spontaanselt taadile auto remondiarve hüvitada, et kingitus saaks ikkagi üle antud. Sisuturundusest räägib Seesam Insurance AS turundusjuht Tiia Prööm.
Seesam Insurance AS turundusjuht Tiia Prööm
  • Seesam Insurance AS turundusjuht Tiia Prööm
Kuidas luua kindlustusmaailmas kaasahaaravat sisu?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele