Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 9. mai 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tiia Prööm: Mõnikord tekib sisu nagu iseenesest, tuleb osata vaid sellele reageerida

Seesam Insurance AS turundusjuht Tiia Prööm

Kord jõulupühade eel sõitis üks vanaisa, kes polnud automaatkäigukastiga harjunud, autot parkides Seesami kahjukäsitluse kontori akendesse. Tegemist oli üsna vana sõidukiga, millel polnud kaskokindlustust. Saime teada, et taat oli parasjagu tegemas sõidukiga proovisõitu, sest plaanis kinkida auto oma lapselapsele lubade saamise puhul. Vaatamata õnnetusele ostis härrasmees avariilise sõiduki müügihinnaga ära ning plaanis selle omade kuludega ära remontida. See lugu liigutas meid sedavõrd, et otsustasime spontaanselt taadile auto remondiarve hüvitada, et kingitus saaks ikkagi üle antud. Sisuturundusest räägib Seesam Insurance AS turundusjuht Tiia Prööm.

Kuidas luua kindlustusmaailmas kaasahaaravat sisu?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700