• 26.04.16, 08:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Crowdculture on muutnud mängureegleid turunduses

YouTube’i ja Instagrami kanalite edetabelites pole korporatiivseid brände peaaegu üldse. Vaid kolm brändi on jõudnud YouTube’i TOP 500 hulka. Tuntud brändide asemel leiab sealt aga meelelahutajaid, kellest keskmine inimene kuulnudki pole. Miks ettevõtete sisuturundusstrateegiad on suuresti läbi kukkunud? Vastuse saad Harvard Business Review’s ilmunud Douglas Holti artiklist “Branding in the Age of Social Media”.
Crowdculture on muutnud mängureegleid turunduses
Kümmekond aastat tagasi tervitas enamik ettevõtteid sotsiaalmeedia tulekut kui brändingu uue kuldajastu saabumist. Et oma brände uude digitaaluniversumisse paisata, palgati loovagentuure ja tehnoloogiaekspertide armeesid ning tehti suuri panuseid sisuturundusele. Vaatamata kogu elevusele ja tohututele investeeringutele peab aga nentima, et need jõupingutused ei ole tänaseks siiski vilja kandnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele