Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Crowdculture on muutnud mängureegleid turunduses
YouTube’i ja Instagrami kanalite edetabelites pole korporatiivseid brände peaaegu üldse. Vaid kolm brändi on jõudnud YouTube’i TOP 500 hulka. Tuntud brändide asemel leiab sealt aga meelelahutajaid, kellest keskmine inimene kuulnudki pole. Miks ettevõtete sisuturundusstrateegiad on suuresti läbi kukkunud? Vastuse saad Harvard Business Review’s ilmunud Douglas Holti artiklist “Branding in the Age of Social Media”.
Kümmekond aastat tagasi tervitas enamik ettevõtteid sotsiaalmeedia tulekut kui brändingu uue kuldajastu saabumist. Et oma brände uude digitaaluniversumisse paisata, palgati loovagentuure ja tehnoloogiaekspertide armeesid ning tehti suuri panuseid sisuturundusele. Vaatamata kogu elevusele ja tohututele investeeringutele peab aga nentima, et need jõupingutused ei ole tänaseks siiski vilja kandnud.