Autor: Helen Külaots • 21. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuldar Kullasepp: Sisuturundust ei maksa üles ehitada enesekiitusele

Kuldar Kullasepp
Sisuturunduse arengust, tulemuste mõõtmisest ja edukatest näidetest räägivad Delfi, Postimehe ja Ekspress Media sisuturundusprofid. Millised on trendid, mis töötab ja kui julged Eesti ettevõtted sisutootmisel on? Küsimustele vastavad Kuldar Kullasepp Postimehest, Kirke Klemmer Äripäevast ja Rivo Põldoja Ekspress Meediast.

Kuldar Kullasepp Postimees Grupi sisuturundusüksusest

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700