• 21.04.16, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldar Kullasepp: Sisuturundust ei maksa üles ehitada enesekiitusele

Sisuturunduse arengust, tulemuste mõõtmisest ja edukatest näidetest räägivad Delfi, Postimehe ja Ekspress Media sisuturundusprofid. Millised on trendid, mis töötab ja kui julged Eesti ettevõtted sisutootmisel on? Küsimustele vastavad Kuldar Kullasepp Postimehest, Kirke Klemmer Äripäevast ja Rivo Põldoja Ekspress Meediast.
Kuldar Kullasepp
  • Kuldar Kullasepp
Kuldar Kullasepp Postimees Grupi sisuturundusüksusest

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele