Helen Külaots • 21. aprill 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuldar Kullasepp: Sisuturundust ei maksa üles ehitada enesekiitusele

Kuldar Kullasepp  

Sisuturunduse arengust, tulemuste mõõtmisest ja edukatest näidetest räägivad Delfi, Postimehe ja Ekspress Media sisuturundusprofid. Millised on trendid, mis töötab ja kui julged Eesti ettevõtted sisutootmisel on? Küsimustele vastavad Kuldar Kullasepp Postimehest, Kirke Klemmer Äripäevast ja Rivo Põldoja Ekspress Meediast.

Kuldar Kullasepp Postimees Grupi sisuturundusüksusest

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com