• 21.04.16, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldar Kullasepp: Sisuturundust ei maksa üles ehitada enesekiitusele

Sisuturunduse arengust, tulemuste mõõtmisest ja edukatest näidetest räägivad Delfi, Postimehe ja Ekspress Media sisuturundusprofid. Millised on trendid, mis töötab ja kui julged Eesti ettevõtted sisutootmisel on? Küsimustele vastavad Kuldar Kullasepp Postimehest, Kirke Klemmer Äripäevast ja Rivo Põldoja Ekspress Meediast.
Kuldar Kullasepp
  • Kuldar Kullasepp
Kuldar Kullasepp Postimees Grupi sisuturundusüksusest

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele