Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case study: Maalehe raamatusari Tarkusepuu
Maalehe raamatusarja Tarkusepuu kampaania reklaam
Möödunud aastal ilmunud Maalehe raamatusarja Tarkusepuu kampaania oli edukas: sari ületas planeeritud eesmärgid 130%ga ning Maalehe jaemüügi kasv oli 15%. Kuidas nad seda tegid?
2015. aastal võttis Maaleht ette 40-nädala pikkuse projekti, pakkudes esmakordselt ajaloos oma lugejatele võimalust lisaks lehele ammutada elutarkust ja vaimuturgutust ka raamatutest. Nii startis 5. märtsil 2015. Maalehe raamatusari Tarkusepuu, mis koosnes 40st vaimse ja enesearengu-, psühholoogia- ja müstikaraamatust. Kõik need teosed on loodud nii hingeabiks, keha ja vaimu turgutamiseks kui ka praktiliste elutarkuste jagamiseks ja kogumiseks. Igal neljapäeval ilmus koos värske lehega uus raamat, mis oli müügil nädal aega.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.