• 07.04.16, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja uue e-poe tegi Rootsi juurtega ettevõte Vaimo

11. märtsil avati Kaubamaja e-pood, mille valikus on 20 000 toodet ligi 800 kaubamärgilt, uusi tooteid lisandub iga päev. Kogu projekti ettevalmistamine on võtnud 2 aastat, et pakkuda kliendile samalaadset teenindust, kaubavalikut ning ka ostuelamust nagu Kaubamajas. E-poe pildid teevad innovaatilised fotorobotid.
Kaubamaja uue e-poe tegi Rootsi juurtega ettevõte Vaimo
Kuidas e-pood on käima läinud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele