Autor: Helen Külaots • 31. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case Study: Iglusauna brändikampaania 2015

Iglusaun
Iglusauna brändivärskenduse kampaania jõudis tänavu Aasta Turundustegu 2015 finaali. Tegu oli märkimisväärne, kuna väikese eelarvega saavutati 8-kordne käibe kasv, tehti läbimurre ekspordis ning positsioneeriti end kvaliteetbrändiks.

Olukord saunaturul: Välisaunade turg jaguneb nelja kategooria vahel - torusaunad, tünnisaunad (kümblustünnid), saunamajad ja muud ehitised. Peaasjalikult on turg esimese kahe käes. Enamikel juhtudel on välisaun kliendile teiseks saunaks - (maa)majas sees on üks saun olemas, kuid on vajadus ka teise järele, mis paigutatakse aianurka, grillplatsi või tiigi kõrvale. Kuna tootjaid on palju, on peamiseks müügiargumendiks olnud hind.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700