Silja Oja • 29. märts 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas turundada restorani sotsiaalmeedias?

Sotsiaalmeedia on restoranide Manna La Roosa ja Tai Boh jaoks põhiline turunduskanal. Sellest, miks need restoranid on just sotsiaalmeediale turunduses kõige suurema rõhu pannud ja mis põhimõtetel sotsiaalmeedias tegutsetakse, räägib 12. aprillil toimuval sotsiaalmeedia turunduse seminaril lähemalt Manna la Roosa ning Tai Boh turundusjuht Alan Adojaan.

Alan Adojaan on pika ja värvika kogemusega turundaja. Ta on töötanud nii kaitseväes kui reklaamiagentuurides ning juhtinud Eesti suurimaid ööklubisid ja meelelahutusasutusi. Magistrikraad kommunikatsioonis Tilburgi ülikoolist. Manna la Roosa ning Tai Bohi restoranide imago ja kontseptsiooni üks loojatest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com