Autor: Silja Oja • 29. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas turundada restorani sotsiaalmeedias?

Sotsiaalmeedia on restoranide Manna La Roosa ja Tai Boh jaoks põhiline turunduskanal. Sellest, miks need restoranid on just sotsiaalmeediale turunduses kõige suurema rõhu pannud ja mis põhimõtetel sotsiaalmeedias tegutsetakse, räägib 12. aprillil toimuval sotsiaalmeedia turunduse seminaril lähemalt Manna la Roosa ning Tai Boh turundusjuht Alan Adojaan.

Alan Adojaan on pika ja värvika kogemusega turundaja. Ta on töötanud nii kaitseväes kui reklaamiagentuurides ning juhtinud Eesti suurimaid ööklubisid ja meelelahutusasutusi. Magistrikraad kommunikatsioonis Tilburgi ülikoolist. Manna la Roosa ning Tai Bohi restoranide imago ja kontseptsiooni üks loojatest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700