• 17.03.16, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiivriga loovust suurendama

Kreatiivsuse uurija Balder Onarheim ütles täna Password 2016 konverentsil, et loovus on inimesele fundamentaalselt vajalik ning andis konkreetseid soovitusi loovuse suurendamiseks.
Balder Onarheim
  • Balder Onarheim
  • Foto: Raul Mee
Tänapäeva moodsaim lahendus loovuse suurendamiseks pakkus Passwordil osalejatele kindlasti elevust. Selleks oli Onarheimi loovuse-kiiver – tehnovidin, mis ühendab ennast ajuga ning aitab läbi elektriimpulsside suurendada loovust, parandada mälu või aidata rahuneda (relax mode) Kas see on tulevik? Täiesti võimalik, et varsti võib töökohtades näha kiivritega töölisi, kes parasjagu loovtööga tegelevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele