• 11.03.16, 09:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu või turundustigu - mis on Eesti turundajate ambitsioonid?

Millised on Eesti turundajate eesmärgid? Kuhu tahetakse jõuda oma brändi või karjääriga? Kas rahuldutakse sellega, mis juba saavutatud, või unistatakse suurelt? Kelle plaanid ulatuvad väljapoole riigipiire? Ülevaade turundajate edu ja õnnestumise kriteeriumitest.
Helena Christiansen
  • Helena Christiansen
Küsisime turundajatelt nii:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele