• 11.03.16, 09:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu või turundustigu - mis on Eesti turundajate ambitsioonid?

Millised on Eesti turundajate eesmärgid? Kuhu tahetakse jõuda oma brändi või karjääriga? Kas rahuldutakse sellega, mis juba saavutatud, või unistatakse suurelt? Kelle plaanid ulatuvad väljapoole riigipiire? Ülevaade turundajate edu ja õnnestumise kriteeriumitest.
Helena Christiansen
  • Helena Christiansen
Küsisime turundajatelt nii:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele