• 11.03.16, 09:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu või turundustigu - mis on Eesti turundajate ambitsioonid?

Millised on Eesti turundajate eesmärgid? Kuhu tahetakse jõuda oma brändi või karjääriga? Kas rahuldutakse sellega, mis juba saavutatud, või unistatakse suurelt? Kelle plaanid ulatuvad väljapoole riigipiire? Ülevaade turundajate edu ja õnnestumise kriteeriumitest.
Helena Christiansen
  • Helena Christiansen
Küsisime turundajatelt nii:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele