Ainult tellijatele
23. veebruar 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas panna rahvas oma riiki või tarbija brändi armastama? Anna talle põhjuseid.

Magnus Lužkov

Hetkel on õhk elektrit täis. Eesti mitteametlik (aga kehtiv) slogan on: "Armastan seda maad. Põlgan seda riiki.” Sellised sloganid tekivad siis, kui valitsus unustab oma inimesed ja keskendub iseendale. Eesti valitsus peaks mõtlema: "Mida ma olen täna teinud selleks, et rahvas meie riiki rohkem armastaks? Mis on see järgmine suur põhjus, et inimesed saaksid meile tänulikud olla?".

Kuidas hinnatud brändid südameid võidavad? Nad annavad selleks põhjuseid. Põhjus põhjuse järel. Mõni põhjus paneb käsi plaksutama, mõni naeru lagistama või liigutuspisarat poetama. Mõni äratab imetlust, mõni kergitab enesehinnangut. Iga põhjus, mis kuvandit ehitab, on hea. See põhjus võib olla seotud toote või teenusega, mida bränd pakub, aga ei pruugi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700