• 23.02.16, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas panna rahvas oma riiki või tarbija brändi armastama? Anna talle põhjuseid.

Hetkel on õhk elektrit täis. Eesti mitteametlik (aga kehtiv) slogan on: "Armastan seda maad. Põlgan seda riiki.” Sellised sloganid tekivad siis, kui valitsus unustab oma inimesed ja keskendub iseendale. Eesti valitsus peaks mõtlema: "Mida ma olen täna teinud selleks, et rahvas meie riiki rohkem armastaks? Mis on see järgmine suur põhjus, et inimesed saaksid meile tänulikud olla?".
Magnus Lužkov
  • Magnus Lužkov
Kuidas hinnatud brändid südameid võidavad? Nad annavad selleks põhjuseid. Põhjus põhjuse järel. Mõni põhjus paneb käsi plaksutama, mõni naeru lagistama või liigutuspisarat poetama. Mõni äratab imetlust, mõni kergitab enesehinnangut. Iga põhjus, mis kuvandit ehitab, on hea. See põhjus võib olla seotud toote või teenusega, mida bränd pakub, aga ei pruugi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele