Hando Sinisalu • 23. veebruar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Aega tarbija kõnetamiseks on järjest vähem

Anu Art  

Aasta Meediategu konkursi eel uuris Best Marketing meediaagentuuridelt, mis suunas nende äri areneb. Vastavad Anu Art (Mindhare) ja Indrek Soom (Initiative). “Meediaagentuurid on muutunud ühendavaks lüliks kliendi ärieesmärkide ja loovagentuuride lennukate ideede vahel,” ütleb Anu Art. “Parima meediahinna ralli võib küll tunduda lihtne viis teatud otsusele jõua, aga võib ka päädida kliendi jaoks hoopis bluffi ja peidetud lisatasudega,” hoiatab Indrek Soom.

Milles (või kus) näed kõige suuremat arengupotentsiaali meediaagentuuride jaoks? Kuidas kasvada ja areneda?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com