Autor: Silja Oja • 17. veebruar 2016
Ainult tellijatele

Case study: Ühe ebatavalise kino taasssünd

IMAX

Best Marketing alustab möödunud aasta Kuldmuna võidutööde case study'de sarja. Esimesena kirjeldus sellest, kuidas vana hea Kosmose kino uude IMAX kinotehnoloogia vormi ehitati.

Kliendi brief

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700