• 11.02.16, 21:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klienditeenindus on ettevõtete uus lahinguväli

Mis toimub Swedbanki, Telia ja Selveri klienditeeninduses? Swedbanki järjekorraautomaadid asendati inimestega, Teliasse helistades on teenindusjärjekord 40 minutit ja Selveri e-poest tellimisel pole tihti vabu aegu kauba kojutoomiseks.
Klienditeenindus on ettevõtete uus lahinguväli
  • Foto: Shutterstock
Jerry Gregoire on öelnud, et klienditeenindus on ettevõtete uus lahinguväli, millega konkurentidele tuul alla teha. Eesti turul väärivad viimasel ajal tähelepanu Swedbank, Selver ja ka Telia, kelle klienditeenindusega seotud muutused on tekitanud furoori nii sotsiaalmeedias kui ka näost-näkku vestlustes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele