Helen Külaots • 11. veebruar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Klienditeenindus on ettevõtete uus lahinguväli

Foto: Shutterstock

Mis toimub Swedbanki, Telia ja Selveri klienditeeninduses? Swedbanki järjekorraautomaadid asendati inimestega, Teliasse helistades on teenindusjärjekord 40 minutit ja Selveri e-poest tellimisel pole tihti vabu aegu kauba kojutoomiseks.

Jerry Gregoire on öelnud, et klienditeenindus on ettevõtete uus lahinguväli, millega konkurentidele tuul alla teha. Eesti turul väärivad viimasel ajal tähelepanu Swedbank, Selver ja ka Telia, kelle klienditeenindusega seotud muutused on tekitanud furoori nii sotsiaalmeedias kui ka näost-näkku vestlustes.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com