Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 11. veebruar 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Klienditeenindus on ettevõtete uus lahinguväli

Autor: Shutterstock
Mis toimub Swedbanki, Telia ja Selveri klienditeeninduses? Swedbanki järjekorraautomaadid asendati inimestega, Teliasse helistades on teenindusjärjekord 40 minutit ja Selveri e-poest tellimisel pole tihti vabu aegu kauba kojutoomiseks.

Jerry Gregoire on öelnud, et klienditeenindus on ettevõtete uus lahinguväli, millega konkurentidele tuul alla teha. Eesti turul väärivad viimasel ajal tähelepanu Swedbank, Selver ja ka Telia, kelle klienditeenindusega seotud muutused on tekitanud furoori nii sotsiaalmeedias kui ka näost-näkku vestlustes.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil tellimiske[email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700